Onvrede of klacht?
Heeft u onvrede of een klacht?

‌Praktijk Irene Heim neemt uw onvrede of klacht uiterst serieus. Ondanks dat wij onze uiterste best doen om aan te sluiten bij uw wensen en behoeften en de kwaliteit die wij nastreven, kan er onvrede of een klacht ontstaan. Wij gaan hierover graag met u in gesprek om, in samenspraak, tot een oplossing te komen. Hiervoor kunt u zich wenden tot uw zorgverlener.

Onvrede of klacht niet naar tevredenheid opgelost?
‌Als uw onvrede of klacht niet naar tevredenheid is opgelost of als u niet met een betrokken zorgverlener wilt spreken, dan kunt u de klacht rechtstreeks aan de klachtencommissie voorleggen. Hier treft u meer informatie over de klachtenregeling
DE PRAKTIJK
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

‌Praktijk Irene Heim
‌T: 085-4000456
‌E: info@ireneheim.nl

‌Onze locaties:

‌Alkmaarseweg 38
‌1941DN Beverwijk

‌Luttik Oudorp 104
‌1811MZ Alkmaar
Uw naam
Uw e-mail
Uw telefoonnummer
Locatiekeuze
‌ (Alkmaar of Beverwijk)
Onderwerp
Uw bericht
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en het privacy reglement.
Bedankt voor je bericht, we nemen indien nodig zo spoedig mogelijk contact met je op.
Akkoord & Verstuur