Onvrede of klacht?
Heeft u onvrede of een klacht?
‌Praktijk Irene Heim neemt uw onvrede of klacht uiterst serieus. Ondanks dat wij onze uiterste best doen om aan te sluiten bij uw wensen, behoeften en de kwaliteit die wij nastreven, kan er onvrede of een klacht ontstaan. Wij gaan hierover graag met u in gesprek om, in samenspraak, tot een oplossing te komen. Hiervoor kunt u zich wenden tot uw zorgverlener.

‌Onafhankelijk vertrouwenspersoon
‌Alle (pleeg)kinderen, (pleeg)ouders en verzorgers die te maken hebben met de jeugdhulp, hebben recht op een onafhankelijke vertrouwenspersoon. Daarvoor kunnen zij – afhankelijk van hun woonplaats – terecht bij het AKJ of bij Zorgbelang. Ondersteuning door een vertrouwenspersoon is gratis. Het AKJ en Zorgbelang zijn zelfstandige stichtingen en niet in dienst van Praktijk Irene Heim. Klik hier voor meer informatie.

Onvrede of klacht niet naar tevredenheid opgelost?
‌Als uw onvrede of klacht niet naar tevredenheid is opgelost of als u niet met een betrokken zorgverlener wilt spreken, dan kunt u de klacht rechtstreeks aan de klachtencommissie voorleggen. Hier treft u meer informatie over de klachtenregeling
DE PRAKTIJK
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

‌Praktijk Irene Heim
‌T: +3185 400 0456
‌E: info@ireneheim.nl

‌Onze locaties:

‌Alkmaarseweg 38
‌1941DN Beverwijk

‌Luttik Oudorp 104
‌1811MZ Alkmaar

‌Nieuwendam 8
1621AP Hoorn‌

‌Postadres:

‌Alkmaarseweg 38
‌1941DN Beverwijk
Uw naam
Uw e-mail
Uw telefoonnummer
Locatiekeuze
‌ (Beverwijk, Alkmaar of Hoorn)
Onderwerp
Uw bericht
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en het privacy reglement.
Bedankt voor je bericht, we nemen indien nodig zo spoedig mogelijk contact met je op.
Akkoord & Verstuur